14 april 2008

Bulgaarse boer ruilt vrouw in voor geit

Een Bulgaarse boer heeft zijn vrouw ingeruild voor een geit omdat ze - de vrouw wel te verstaan - hem geen kinderen kon schenken. Dat meldt The Daily Telegrapph.

De merkwaardige deal werd afgesloten op een dierenmarkt in Plovdiv. Stoil Panayotov (54) verkoos een achtjarige geit boven Elena, zijn derde echtgenote. De mensen op de markt konden hun ogen amper geloven.

Drie lammetjes
"Onlangs hoorde ik van een vriend dat hij niet in de smaak valt bij het vrouwelijke geslacht, maar dat hij mijn vrouw wel zag zitten", legt Stoil uit. "De geit van m'n vriend had al drie lammetjes geworpen en m'n vrouw geen enkel. Ik koos dus voor de geit, na overleg met mijn echtgenote", kijkt de boer nuchter op de transactie terug.

Tweedehands
"Ik kreeg een tweedehandse geit en hij is nu de trotse eigenaar van een nagelnieuwe vrouw. Ik denk dat mijn vriend dus niet kan klagen over de ruiloperatie", aldus nog Stoil Panayotov.

Geen opmerkingen: