22 augustus 2006

Opgelet: vallende koeien!

Op een strand van het eiland Wight is een vrouw op het nippertje ontsnapt aan een vallende koe. Het rund was van een klif gevallen en kwam bijna op het hoofd van de vrouw terecht, zo meldt de lokale pers van het eiland Wight vrijdag.

Neerduikende koe
"Ik draaide me om en ik zag die koe neerduiken naar de plaats waar ik enkele seconden tevoren mijn surfplank had genomen", getuigde de 51-jarige Sally Brown, die in Cowes verblijft. Het dier heeft de val niet overleefd.

"Schat van een rund"
De boerin heeft haar excuses aangeboden aan de toeriste. Het was al de vierde keer dat het landbouwbedrijf op die manier runderen verliest. "Het was echt een schat van een rund, het is een zeer droevig ongeval", getuigde de boerin aan Isle of Wight County Press.

Geen opmerkingen: